Get $25 free
loading...

Nyawa Ibu & Bayi Ibarat Telur Dihujung tanduk (video)


Aksi heroin anggota polis menyelamatkan ibu dan banyinya dalam satu kes rompak yang berlaku baru baru ini.


Nyawa Ibu & Bayi Ibarat Telur Dihujung tanduk|Satu kes rompak dalam video viral terhadap tiga wanita yang berlaku baru baru ini di dalam bus mini di jakarta timur benar benar seperti filem action.
Apatah lagi salah seorang mangsawanita yang memiliki bayi turut menjadi sasaran empuk ketika itu,Suspek Yang dikenali sebagai Hermawan 28 Juga cukup nekat meletakkan pisau di leher mangsa hingga tiada siapa yang berani menyelamatkan mangsa yang dikenai sebagai Ibu Risma dan bayinya.
Kejadian itu bermula apabila Hermawan cuba merompak tiga  penumpang bus mini dengan menodongkan pisau.
Kata saksi Hermawan mengugut akan menikam mangsa jika uang dan Hp tidak diserahkan dengan segera.
Salah seorang mangsa Isnawati enggan mengikut arahan  dan berteriak hingga menarik perhatian orang ramai.
Keadaan menjadi kalang kabut dan dua seorang mangsa berjaya melarikan diri ketika melihat suspek panik dan pokus kepada Risma bayinya.
Keadaan semakin tegang apabila suspek meletakkan pisau di leher Risma dan bayinya Dafa Ibnu Hafiz.
Dalam keadaan itu orang ramai tidak mampu berbuat apa-apa hingga anggota polis sampai kelokasi.
Risma hanya terdiam ketakutan sambil memeluk anak lelakinya dengan kuat.
Pihak polis cuba menenangkan suspek dalam percakapan yang cukup lama, meskipun kena maki hamun pihak polis berjaya menembakkan tangan suspek yang berkebetulan memiliki jarak dengan leher mangsa.
Suspek yang tidak berdaya menjerit kesakitan terus di amankan oleh anggota polis dengan cepat risau di amuki oleh masa yang menonton.
Sunaryanto pihak polis yang melepaskan tembakan mengehembus napas lega apabila ibu risma dan bayi tidak terkena tembakan.lhanta saja lehernya  cedera sedikit akibat terkenan tekanan pisau.
Ini perkara gila yang pernah berlaku sepanjang saya bekerja sebagai anggota polis,keputusan cepat dan berani harus cepat dibuat kalau tidak ada risiko yang tidak bagus.katanya memberikan penjelasan berkait kes.



lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...