Get $25 free
loading...

Terbongkar! Nyah Mengaku Bertaubat Akhirnya Kantoi! Demi Bisnes Sanggup Jual Agama! Mesti Korang Kenal Dia Ni! Tengok Gambar Terkininya!



Susah nak percaya seorang 'mak nyah' ni semua orang dah tahu dia sudah kembali kepada fitrah manusia. Semua orang seolah olah percaya bulat bulat perubahan yang berlaku kepada dirinya. Ramai yang berkongsi kisahnya sehinggakan menjadi viral.

Daripada sumber terdekat, apa yang mengejutkan sebenarnya dia ni tak berubah pun, dia 'menjual agama' dan yang paling tak di terima akal dia mempunyai suami tapi di sorok dari mata umum rakan dekat lebih mengenali beliau. Dia mahu popular cepat dan dikenali dengan pendekatan berbeza oleh orang ramai, tapi dengan cara cepat ingin bersaing seperti ahli perniagaan yang lain. Astaghfirullah al azim, sanggup dia buat macam tu, bertaubatlah.

"Dia dah tipu rakyat dengan perubahannya itu bermula dengan membuang 'aset wanita' dan kononnya mahu jadi lelaki selain mula berpenampilan baru dan konon-konon mendekati ramai ahli agama hakikatnya hati tu busuk, menipu dan menfitnah orang secara melampaui batas, sedar tak nereka itu wujud dan tuhan itu maha melihat? Demi Allah ini bukan fitnah fakta dan kenyatan tidak paksa untuk percaya"  - Kata Rakan

Atas dunia ni, memang boleh kejar semua, tapi akhirat kelak tak tahu lah nasib macam mana, Nauzubillah.


lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...