Get $25 free
loading...

Setelah teruk di hentam dilaman sosial, orang yang dikatakan sebagai pecah amanah dan mengambil duit hasil derma mula bersuara yang dia akan...




Setelah viral luahan hati yusnida waris yang menjaga kedua anak yatim mangsa kemalangan DUKE kini adik yang dituduh pecah amanah mula bersuara: 
“Assalamualaikum kepada semua sahabat dan juga rakyat malaysia. Di dalam keadaan genting sekarang saya bersyukur kerana ada yang membuat tohmahan serta cacian kepada saya dan keluarga tanpa memberikan saya ruang untuk membela diri.

ip
Walaubagaimanapun,saya membuat keputusan untuk membawa pertuduhan fitnah ini ke muka pengadilan dan bertindak untuk tidak membuat sebarang kenyataan di media massa kerana saya dinasihati oleh peguam untuk menghormati prosiding prosiding mahkamah yang sedang berjalan.

10411020_1448415425479001_1530036353704068326_n


Justeru itu saya mohon untuk rakyat malaysia untuk memberikan ruang saya dan keluarga yang difitnah ini untuk membela diri di muka pengadilan.
fz
Kes fitnah ini akan dibawa ke mahkamah kerana mahkamah merupakan satu platform yang akan memberikan keadilan bagi menganalisis setiap permasalahan berdasarkan bukti-bukti yang sahih. Media sosial bukanlah medium terbaik untk merungkai permasalahan ini dan kita serahkan badan kehakiman yang dihormati untuk menilai kes ini secara tulus.”
lapor mynewshub Faizz Nur yang sebelum ini meguar-uarkan kepada pihak media akan menjaga kedua anak yatim tersebut langsung tidak menjaga mereka, sebaliknya hal tersebut diserahkan bulat-bulat kepada yusnida. Jelas yusnida:-yus
Tetapi ramai netizen yang memberi komen negatif kepada respon beliau. sama-sama kita nantikan perkembangannya nanti.



lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...