Get $25 free
loading...

Gadis Kahwini Lelaki Ustaz Untuk Bimbing Diri. Namun Selepas Kahwin Sikap Sebenar “Ustaz” TERBONGKAR !!!


Sebelum kawin aku dah membayangkan yang indah-indah, sebab bakal suami aku tu seorang ustaz. boleh lah dia bimbing aku yang tak seberapa ni...tapi lepas kahwin baru aku sedar yang aku hanya bermimpi disiang hari aku tak sangka suami yang digelar ustaz rupa-rupanya..


Gadis Kahwini Lelaki Ustaz Untuk Bimbing Diri. Namun Selepas Kahwin Sikap Sebenar “Ustaz” TERBONGKAR !!! | Assalamualaikum… Admin, Tolong rahsiakan identiti saya. Saya sudah berkahwin, suami saya seorang ustaz. Bila dengar ustaz orang dah membayangkan yang indah-indah dapat membimbing isteri ke jalan yang benar, dapat sama-sama mendalami ilmu agama, dapat membawa isteri ke syurga.



Begitu juga pengharapan saya pada mulanya, setelah kahwin beberapa bulan baru saya sedar rupanya saya bermimpi disiang hari. Saya tak rasa diri saya baik malah lagi teruk, saya sering diuji dengan kata-kata makiannya. apa yang tak pernah dikata, segala sumpah seranah keluar dari mulut suami saya yang seorang ustaz. “isteri derhaka” “isteri neraka” “isteri lahanat” “isteri barua”.
Apa yang tak pernah kena, mula-mula kahwin tercabar jugak rasanye, saya melawan sampai 1 tahap saya dah jemu asyik gaduh je, saya amek keputusan untuk senyap. taknak melawan apa dia kata, bila tak melawan jadi 1 hal pulak.. saya kena pukul, kena tumbuk, kena tampar saya dah tak tahan hidup macam ni.
Saya membayangkan dia akan didik saya sampai saya jadi isteri solehah, bimbing saya jadi seorang perempuan yang taat tapi lain jadinye semua tu saya kena cari sendiri. saya tak tau la ape yang bakal jadi dalam rumahtangga saya pasni sebab jiwa saya dah betul-betul kosong, kosong sangat-sangat.
Untuk perempuan di luar sana tak payah la nak kejar lelaki title ustaz. Andai bakal suami kamu bukan ustaz tapi dia tau apa erti TANGGUNGJAWAB, percayalah, rumahtangga akan kekal bahagia hingga syurga. Kredit:-KRT




lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...