Get $25 free
loading...

Bahaya Tidur Bersama Kucing !! Lihat Apa Yang Terjadi Kepada Wanita Ini ! Memang Mengerikan!!!





Bahaya Tidur Bersama Kucing !! Lihat Apa Yang Terjadi Kepada Wanita Ini ! Memang Mengerikan!!!
Seorang wanita yang berusia di bawah 26 tahun berjumpa doktor kerana ada yang tidak kena dengan perutnya. Menambah kerisauannya kesakitan itu berada tepat di bawah bahagian rahimnya.
Mengikut laporan dari Dailymail.co.uk, dia kemudiannya memutuskan untuk pergi berjumpa doktor sakit puan untuk mengetahui sama ada dia mengandung atau ada masalah dengan pil perancang yang dia amalkan.
Pada pemeriksaan pertama doktor mengesyaki Michelle memiliki sista ovari pada rahim. Namun ketika melakukan pemeriksaan lebih lanjut, doktor tersebut menemui benda asing yang berada pada rahim Michelle.

Pelik dengan hal itu, doktor pun akhirnya menanyakan kepada Michelle adakah dia sering menggunakan tampon, dan Michele pun mengaku hanya menggunakannya beberapa kali sahaja.
Ketika itu doktor membuat andaian bahawa sisa-sisa tamponlah yang tersekat di dalam vagina Michelle. Doktor pun kemudian berusaha mengeluarkan gumpalan asing itu dari vagina Michelle.
Namun begitu betapa terkejutnya Michelle ketika melihat gumpalan itu dikeluarkan oleh doktor dan ternyata bukanlah sisa-sisa tampon seperti yang di sangka oleh doktor.
Benda itu lebih mirip dengan warna bulu binatang peliharaannya yang bernama Donut iaitu kucing yang di peliharanya selama bertahun-tahun.
Gumpalan sebesar sekitar 5 cm yang bukan merupakan sisa tampon tersebut telah tersangkut di dalam vaginanya.

Michelle mengaku, selama ini dia selalu membiarkan kedua kucingnya Cricket dan Donut untuk tidur di tilamnya selama bertahun-tahun.
Michelle membuat andaian bahawa bulu kucing itu masuk ke dalam vaginanya ketika dia dan pasangannya membuat hubungan intim.
Bulu kucing itu boleh melekat di kemaluan pasangannya yang kemudiannya akan ikut masuk dan tersekat di dalam vagina Michelle.
Semakin lama, semakin banyak bulu kucing yang terlekat di dalam vagina Michelle, sehingga menjadi gumpalan yang berbentuk bulat.
Mulanya memang ramai yang tidak percaya dengan apa yang diceritakan oleh Michelle.
Michelle mengaku dia jarang membersihkan tilam dan ingin kongsikan cerita memalukannya ini agar tidak ada orang lain yang menerima nasib yang sama dengan dirinya.

lagi info di : MALAYSIA TRENDING NOW
Previous
Next Post »
loading...