Get $25 free
loading...

Kronologi Dan Punca Budak 10 Tahun Dicabul Dan Mayatnya Digantung Dipelepah Sawit



Kejam :inilah kronologi dan punca budak 10 tahun di cabul bergilir hingga maut dan mayatnya di gantung dipelepah sawit.

kopoi
Kronologi Dan Punca Budak 10 Tahun Dicabul Dan Mayatnya Digantung Dipelepah Sawit|Sebelum sosok mayat kanak kanak 10 tahun ditemukan dengan tergantung pada jam 08.00 jumaat pagi kelmarin yang di duga mangsa samun,difahamkan mangsa yoga sempat meminta izin kepada keluarga untuk keluar malam sebelum penemuan mayat..
Berikut kronologi kejadian:
1.Sekitar jam 20.00 malam,yoga Keluar rumah dengan menaiki motorsika honda berwarna biru.
2.Saksi mata (Sulis) mengatakan dia melihat yoga berada di depan rumah usup di ikuti oleh tiga orang lelaki menaiki motor.
3.Yoga kemudian dibawa ke arah desa adi luhur(lokasi mayat ditemukan) Nenek mangsa cuba Meminta tolong penduduk untuk mencari cucunya di sekitar kawasan,setelah yoga didapati tidak balik setelah larut malam.
4.Jumaat 27.05.2016.jam 08.00 ,dua warga remaja melihat mayat yoga dengan posisi duduk ,lehernya di gantung di pelepah pokok sawit dan memaklumkannya pada pihak polis.
5.Jenazah mangsa di bawa kehospital untuk membuat bedah siasat.
6.Hasil bedah siasat menunjukkan mangsa di cabul,dengan luka koyak di dubur.
7.Dibagian leher mangsa didapati bekas cekikan,dikepala juga  lebam bekas pukulan serta duburnya yang berdarah dipenuhi air mani,difahamkan mangsa maut akibat kekurangan oksigen.
8.Serbuan di buat di salah satu rumah berhampiran lokasi di temukannya mayat.dan mendapati anak dari keluarga itu melarikan diri,polis yang dibantu warga  berhasil menangkap remaja 17 riswanto setelah cuba lari sejauh 2 km dari rumahnya.
9.Menurut pengakuan pelaku,kekejaman itu dilakukan oleh tiga orang,dan mencabul mangsa dengan bergiliran sampai mati dan mengantung mayatnya di pelepah sawit.
10.ketika dalam aksi pembunuhan,dua orang memegangan tangan mangsa,seorang mencabulinya dari belakang sambil menjerut leher mangsa menggunakan kain.
11.Pelaku juga mengaku Menggantung mangsa dipelepah sawit supaya mangsa kelihatan seperti bunuh diri.
12.Menurut ketua kepolisian Simpang pematang pembunuhan itu murni berpunca daripada ingin memiliki motorsikal mangsa yang baru saja di beli.
okkk
Previous
Next Post »
loading...