Get $25 free
loading...

Pergh! Memang kaw kaw! Tengok Memang Melampau ! Kereta Sport Hadiah Diberikan Oleh Peminatnya! Cuba Tengok Kereta Dia! Memang Gempak!


Pergh! Memang kaw kaw! Tengok Memang Melampau ! Kereta Sport Hadiah Diberikan Oleh Peminatnya! Cuba Tengok Kereta Dia! Memang Gempak!
Kalau macam ni baik jadi artis je! sampai dapat kereta sport!

PEMINAT HADIAHKAN ZIZAN RAZAK KERETA SPORT SEMPENA HARI LAHIR KE-32


Peminat Hadiahkan Zizan Razak Kereta Sport Sempena Hari Lahir Ke-32

Pelawak dan pelakon Zizan Razak teruja sebaik sahaja melihat kereta Sport dihadiahkan peminatnya sempena hari lahirnya yang ke-32.

Bagaimanapun hadiah tersebut bukanlah dalam bentuk kereta sebenar tetapi sebiji kek kereta Sport dalam bentuk 3D yang ditempah khas oleh peminat kepada selebriti kesayangan mereka itu.

Reaksi Zizan ketika menerima kek tersebut turut dirakam dan dikongsi oleh kelab peminatnya melalui akaun Instagram ztf_official.

Selain itu, Zizan yang merupakan pengumpul kasut tersenyum sebaik sahaja menerima hadiah berupa sepasang ‘Nike Men’s Air Jordan’.

Sebagai tanda menghargai peminat, Zizan juga tidak ketinggalan merakamkan foto kenangan bersama para peminatnya sambil membuat pelbagai aksi lucu dan comel.

Majlis sambutan hari lahir Zizan berlangsung dengan meriah bertempat  di Ruang, Shah Alam, pada malam Sabtu.

Peminat yang hadir juga telah memuatnaik foto-foto menarik mereka bersama Zizan dengan menggunakan hashtag #zizanturns32 dan #kamisayangzizanrazak.

Di sini Astro Gempak kongsikan beberapa foto  sepanjang sambutan majlis hari jadi Zizan ke-32:

Kredit foto: Instagram ztf_official















Previous
Next Post »
loading...