Get $25 free
loading...

Korang masih ingat cikgu aishah yg viral tempoh hari ? Ini penampakan sesuatu di skirt cikgu aishah ketika sedang terduduk.. Kami pun tak percaya lepas tngk






Kalau sebut namanya Puteri Aishah Sulaiman, mungkin ramai yang tidak kenal. Tetapi kalau sebut Cikgu Aishah, ramai rasanya tahu siapa. Kisah Cikgu Aishah ini pernah menjadi viral kerana surat cinta yang diberikan oleh ayah seorang murid sekolah kepadanya ketika Puteri Aishah bertugas menjadi guru sandaran di sebuah sekolah.

Kemudiannya, Puteri Aishah telah menjadi antara finalis pertandingan Dewi Remaja 2014 / 2015 yang berlangsung baru-baru ini.

Baru-baru ini Puteri Aishah bersama Nelydia Senrose telah menghadiri sebuah majlis dengan mengenakan blaus ketat bersama jaket dan skirt pendek. Gambar Puteri Aishah di majlis itu bagaimanapun mendapat kritikan Netizen kerana berlawanan dengan imej menutup aurat yang ditampilkan semasa viral sebagai Cikgu Aishah.


Puteri Aishah juga dikritik kerana tubuhnya agak berisi untuk mengenakan pakaian sebegitu.


Mungkin Puteri Aishah perlu berfikir dengan mendalam sebelum mengenakan pakaian menjolok mata apabila sudah dikenali. Kerana sudah bergelar selebriti, pasti akan menjadi bahan gosip Netizen. 


Dan mungkin beliau perlu mula ke gimnasium untuk bersenam juga. Bila dah badan dah solidbaru cantik sedikit nak berpakaian begitu pun. Kan?

Previous
Next Post »
loading...