Get $25 free
loading...

SENTAP DAN RAMAI TERKEDU!!! AJAI BEKAS SUAMI NURUL .. TERKEJUT DENGAN KOMEN SYUIB SEPAHTU MENGENAI ANAKNYA



SENTAP & RAMAI TERKEDU!!! AJAI BEKAS SUAMI NURUL .. TERKEJUT DENGAN KOMEN SYUIB SEPAHTU MENGENAI ANAKNYA



#~Kelmarin dah keluar keputusan peperiksaan SPM untuk semua pelajar yang mengambil peperiksaan tersebut pada tahun 2015. Bagi yang dapat keputusan cemerlang tahniah kami ucapkan dan buat mereka yang tak bernasib baik, jangan sedih kerana SPM bukanlah penentu masa depan anda samada cerah atau tidak.

Di mana-mana sahaja ada cerita mengenai SPM. Ada cerita sedih ada gembira dan sebagainya termasuk lah penyanyi dan komposer Nurul dan Ajai yang mana anak hasil perkongsian hidup dapat 9A dalam SPM. Wah tahniah ! Mesti bangga ibu dan ayahnya.

Mana taknya kalau dah bersekolah di sekolah terbaik di Malaysia, Sekolah Tun Fatimah, Johor mestilah dapat keputusan yang bagus kan. Kedua-dua mereka ada memuat naik gambar keputusan anaknya, Ayu di laman Instagram. Ramai peminat yang mengucapkan tahniah termasuklah penyampai Sinar fm, Shuib Sepahtu. “Baik bang…pandai ayahnya mendidik..tahniah sekali lagi. Sbb saya dulu A pun langsung takde…”

Disebabkan Nurul berada 7 jam jauh kebelakang daripada anaknya, panjang lebar ucapan yang dibuat di Instagram melahirkan rasa gembira dan bangga dengan pencapaian anaknya. Nurul sempat mengusik Ayu untuk minta ayahnya belanja dia. “I know papa feels the same. Okay time to pau papa now hahahaha...”

Jadi jangan fikir artis atau orang dalam bidang seni tak mampu mendidik anak dengan bagus. Ini buktinya.


Previous
Next Post »
loading...