Get $25 free
loading...

SENAMAN ANEH PENYAMPAI BERITA INI MENGUNDANG 'MA1U' PADA DIRINYA SENDIRI!!!


perkara itu telah membuatkan pngacara tv itu menjadi semakin popular dan terkenal akibat dari perbuatan nya pada hari itu..
Seorang penyampai kaji cuaca di dalam sebuah stesen tv dikatakan sengaja mempamerkan buah dadanya kepada penonton semasa siaran TV secara langsung di Romania.

Ianya seolah-olah macam di buat-buat apabila Roxana Vancea, 25 tahun mula melakukan satu aksi panaskan badan dengan melakukan gaya lompatan bintang.

Beliau berkata, aksinya itu adalah untuk menggambarkan bahawa, akan ada cuaca yang lebih baik pada hari itu dan menyuruh orang melakukannya lebih awal lagi.
Namun, semuanya berubah setelah baju yang dipakainya itu mula turun ke bawah dan hampir menampakkan 'asetnya' itu. Nampaknya pada hari itu, ramalan cuaca sudah bertukar kepada ramalan yang lain agaknya.

Rakaman ini kini dikatakan telah ditonton berjuta-juta kali. Ianya mungkin agak memalukan bagi Roxana, namun perkara itu telah membuatkan Roxana menjadi semakin popular dan terkenal gara-gara aksi senamanannya pada hari tersebut.


Previous
Next Post »
loading...