Get $25 free
loading...

DIKETOGERIKAN SEBAGAI WANITA PALING HINA DAN MUNAFIK DI DUNIA!!!!!



Dunia akhir zaman..!! Kat sape2 yang dah bergelar isteri tu, Taati dah hormatlah dekat suami. Jangan sampai jadi macamni.....




Mendengar Istilah Playboy mungkin sudah menjadi hal kebiasaan. Namun, bagaimana dengan playgirl? Berapa banyk wanita yang berbakat menjadi seorang dalang di belakang layar kaum lelaki?






Menurut sebuah survay (entah siapa yang menyelenggarakan) 56 peratus lelaki yang berselingku mengaku bahagia dalam permainan mereka. Lalu ada juga yang percaya bahawa perselingkuan terjadi jika suami tidak puas atau bahagia dengan isterinya. Tapi kenyataannya belum tentu lagi.


Seorang wanita cantik berinisial AH tertangkap basah tengah melakukan adgen tak senonoh dengan seorang lelaki selingkunya di sebuah bilik sewa kos rendah. AH sendiri dikenali sebagai isteri dari seorang usahawan yang berjaya asal Maksar. Ketika sang suami, Haji Ambo Azis Kalla mengekori, isterinya tersebut dalam keadaan terlanjang bulat bersama lelaki selingkunya.


Tak ayal kejadian itupun membuat Haji Ambo naik pitam, tidak ada tindakan lain yang dilakukan Haji Ambo selain menceritakan isteri cantiknya yang mengenakan hijab lebar itu. Atas kejadian tersebut kini pengusaha warung kopi, tempat pijat refleksi kesihatan dan wahan biliar di makassar ini resmi mendaftarkan ugutan cerai nya ke pengadilan agama di Kota Maksar.


Nukan hanya sang suami yang tkut dengan tindakan kotor AH, pihak keluarga pun mengaku shock atas ulah AH yang tega melakukan perzinaan.


Apalagi, di media sosial AH dikenali kerap menuliskan kata-kata Islami yang menggambarkan seorang wanita muslimah yang taat dengan agama.


Sayangnya, kata-kata Islami yang selama ini ditulisnya sangat bertolak belakang dengan keperibadiannya dan tidak membuatnya takut kepada sang pencipta.


Maka dari itu berhati-hatilah dalam menilai atau mencari ppasangan, lihat dan perhatikan benar-benar sifat dan carakteristik nya. Keindahan di luar itu bukan jaminan, kerana keindahan yang sebenarnya adalah sifat yang mulia yang boleh memuliakan pasangannya bukan sebaliknya.


Saya cukup prihatin dengan kejadian ini, bagaimana dengan kamu? Jangan lupa bagikan dan ajak temanmu untuk berkomentar ya!!



























Previous
Next Post »
loading...