Get $25 free
loading...

PANAZZ! Tak Sampai Sebulan Kahwin, Syatilla Melvin Akhirnya Dedah Perangai Sebenar Suaminya, Shaheizy Sam Yang Amat Pelik




PANAZZ! Tak Sampai Sebulan Kahwin, Syatilla Melvin Akhirnya Dedah Perangai Sebenar Suaminya, Shaheizy Sam Yang Amat Pelik Dan Tak Masuk Akal...Alamak Kantoi Sudah!



Sekitar tahun lepas, gosip percintaan Syatilla Melvin dan Shaheizy Sam mula hangat diperkatakan, namun rupa-rupanya mereka sudah berkenalan selama 6 tahun sebelum bergelar suami isteri pada hari Isnin lepas.

Dan sepanjang 6 tahun perkenalan, Sam tidak pernah lupa meraikan hari jadi Syatilla dan tahun ini penuh dengan kejutan selepas prank Sam pengsan selepas bernikah.

Untuk itu Syatilla telah memuat naik ucapan terima kasih di akaun Instagram miliknya yang ditujukan khas buat suami tercinta beliau.


Allah maha besar lagi maha mengetahui..alhamdulillah bukan senang….Nayamku,thank u untuk 6tahun yg lepas 2010 sampai 2016 awak ada dengan saya utk sambut birthday saya setiap tahun (nasib baik saya snap picture every year) p/s:pedulikan anasir2 luar yg masuk dan merosakkan

Awak,thank u sebab awak jadikan 8 februari2016 penuh sejarah dan bermakna dalam hidup saya,awak dan kita,insyaallah sampai bila2 tak mungkin saya dapat lupa.

Saya tak pandai nak susun ayat lagi,awak tahu apa yang saya tahu apa yang kita rasa.TERIMA KASIH SAYANG,I LOVE U SUAMI SAYA @shaheizy_sam

Amboi bukan main sweet lagi ucapan Syatilla buat Sam.Kami harap anda berdua akan kekal mencintai dan berkasih sayang macam ini sehingga ke akhir hayat. InshaAllah.

Sumber: kitabebasbaca

Previous
Next Post »
loading...