Get $25 free
loading...

Kreatif, Dengan Hijab Dipakainya, Wanita Ini Ubah Wajahnya Kepada Watak-Watak Animasi Popular,IRON MAN pun ada

Seorang rakyat Malaysia yang merupakan jurusolek artis kini menjadi perhatian dunia apabila beliau yang berhijab dan menggunakan kelebihan hijab untuk mewujudkan watak-watak kartun Disney dan superhero terkenal di wajahnya.
Beliau yang dikenali sebagai Saraswati menggunakan nama Queen Of Luna untuk laman Instagramnya kini telah diikuti lebih 40 ribu orang.
Berita mengenai beliau hari ini telah menarik pehatian akhbar atau portal media dunia seperti Dailymail UK dan beberapa Page facebook artis antarabangsa dari Amerika Syarikat dan England.
Transformasi dirinya kepada beberapa watak Disney dilihat amat menakjubkan terutamanya the Little Mermaid, Belle, Cruella de Vil dan Alice in Wonderland
Selain itu watak superhero seperti Iron Man, Captian America, The Joker and Jafar dari kartun Aladdin turut menarik perhatian ramai.
Dan apa yang lebih menakjubkan, Saraswati melengkapkan segala hobi melukis wajahnya ini tanpa membuka aurat nya malah menggunakan penutup aurat ini sebagai kelebihan kepada wataknya untuk membentuk rambut. Jom saksikan watak-watak lain.
sumber-  Siakapkeli.my
Previous
Next Post »
loading...