Get $25 free
loading...

'KALAU SENSITIF SANGAT, JANGAN TONTON LAWAK SAYA!' - NABIL


Mungkin tidak semua bersetuju dengan jenaka yang ditampilkan oleh Nabil Ahmad ketika mengacara namun dalam masa yang sama, pelawak ini masih mendapat sokongan tidak henti-henti daripada peminat. Jelas Nabil kepada Utusan Online, jika tidak sukakan jenaka yang dibawakannya, jangan tonton persembahannya.

“Bukanlah saya nak cakap besar tetapi saya memang kena terlepas cakap. Yang mana yang tak selesa itu, jangan tengok. Saya cakap terus terang sajalah, kalau ada yang tak selesa dengan cara saya mengacara, soal sensitiviti itu bukan daripada saya tetapi dialah yang terlalu sensitif. Kalau orang itu sensitif lebih, dia tak patutlah berada di situ”

“Saya tak salahkan penonton sebab memang saya dikenali dengan cara begitu. Itulah saya. Jadi kalau saya masih lagi berada di situ (diberi tugas mengacara), maknanya saya diterimalah. Secara tak langsung menunjukkan bahawa saya masih diberi kepercayan oleh pihak produksi untuk berada di situ dan mengendalikan program”

“Jadi yang bercakap ini, daripada 10 orang, mungkin cuma seorang saja yang tak berpuas hati. Untuk orang macam saya, saya malas nak ambil pusing sebab kerja saya memang begitu. Yang saya lakukan itu menjadikan yang berbeza daripada pengacara lain. Anda boleh tanya balik, apa yang membezakan saya dengan orang lain? Apa yang membezakan kita dengan orang lain? Masing-masing mesti tak sama bukan?”

“Kepada mereka yang terlalu sensitif, carilah jalan lain untuk tak perlu tengok saya sebab saya pun tak paksa orang untuk tengok saya,” katanya kepada Utusan Online menjelaskan pendiriannya.

Sumber: Rotikaya
Previous
Next Post »
loading...